6 maand later…

Wow morgen is het al zes maand geleden, zes maand geen meter gelopen, 6 maand niet gesport…
Mijn loopkledij ligt ergens in een doos, ergens, maar waar?

Er kwamen even andere prioriteiten en daarvoor heeft alles moeten wijken,
elk vrij moment moest naar onze renovatie gaan…
…het heeft veel energie gevraagd, er waren momenten dat het heel moeilijk was,
op hulp moet je niet echt rekenen, maar als alles klaar is zullen ze er wel snel staan om te feesten.

Enkele uitzonderingen hebben enkele zware dagen wat lichter gemaakt.
Die drie personen dank ik uit het diepst van mijn hart.
We zijn er nog niet helemaal maar het zijn wel de laatste loodjes.
En ik heb er heel wat uit geleerd, het was weer eens een levensles.

Er werd mij tijdens de werken dikwijls de vraag gesteld hoe ik zo kan blijven doorgaan en telkens vol overgave aan het volgende kan beginnen.
Die vraag spookte enkele nachten door mijn hoofd… tja wat is nu het recept voor zo’n karakter?

Misschien in eerste plaats toch wel Deborah die me altijd heeft gesteund, ook al kwam ik wat korter uit de hoek of werkte ik dagen zonder veel woorden, ze wist wat mijn plan was, voor ons, en ze kon er mee overweg.
Een enorm belangrijk punt was onze tuin, klinkt misschien raar maar onze tuin heeft er mij ook door geholpen.

Een eekhoorntje, een egel, de vogeltjes, in de grond ploeteren… de pure natuur.
Wat er ook gebeurd, op de natuur kan je rekenen, de natuur is echt onvervalst en die rijkdom geeft zoveel kracht. Als je voor al die dingen respect hebt dan kan je geluk niet meer op.
Mij mogen ze morgen mijn gsm of pc afnemen, geen tv meer zou me niet storen, geen blog meer zou spijtig zijn maar dan schrijf ik wel een dagboek.
Maar neem me die tuin niet af alstublieft.

Of ik nu nog 10km kan lopen is voor mij een vraagteken maar de zin om dat snel terug te kunnen is zeker al aanwezig.
Diegene die me niet graag zien komen zijn gewaarschuwd, mijn lichaam hunkert al lang naar sportieve uitdagingen en ik zal jullie dus hoogstwaarschijnlijk weer veel in de weg komen lopen.

Never give up changed my life .

Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink .

Een reactie op 6 maand later…

  1. rudy zegt:

    we zullen wel zien. Maar fijn om je weer eens te horen (=lezen). ikzelf nu ook weer al 7 weken uit roulatie (nog één week te gaan, en hopelijk geleidelijk te herstellen van een gescheurde achillespees). Wat ga je eerst opnemen ? Marathon? Trail ? Ultra’s of mss tôch maar dobbertjes gooien in de poel 😉
    grtz
    rudy

Geef een reactie

