Bedankt ING Sint-Niklaas

Tegenwoordig is het zeldzaam, in deze maatschappij waar de mensen steeds onbeschofter en ‘ieder voor zich’ mentaliteit hanteren…

In de tijd heb ik voor zoveel mensen gaan werken om hun plezier te doen, zoveel kilos gesleurd, zoveel arbeid verricht, allemaal met de glimlach, om te helpen en nooit een rotte bal gevraagd, de dag van vandaag moet je eens iemand proberen vinden om u te helpen, op enkele uitzonderingen na hebben ze allemaal iets te doen of pijn aan hun rug of wathever, of beter nog , ze willen uu wel helpen maar het gaat u geld kosten. Als er een persoon is die ik ooit geholpen heb en er geld voor vroeg, gelieve hier dan nu te reageren, ze zijn er niet.

…en toch, sommige dagen maakt een mens gelukkig, gisteren moest ik een speciale betaling doen en het lukte me maar niet, ik stond vast en had geen enkele uitweg.

Het kantoor waar ik stond op de Heidebaan 10 in Sint-Niklaas was gesloten en de mensen die hier werken gingen net vertrekken (lees, ze stonden al buiten). Toch waren ze zo behulpzaam om hun kantoor terug te openen en voor elk probleem een oplossing te vinden.

Ongelooflijk bedankt om mij te helpen !!! Als er mensen zijn die nog een bank zoeken… ING Sint-Niklaas Heidebaan,10  03/7803470 , hier behandelen ze u als een mens en met een glimlach en gratis !

Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

