Een ultra die niet telt…

Weer eens een tijdje niet gelopen, waarom ? Tja, momenteel met veel andere dingen bezig en het komt er gewoon niet van.

Toch is het zaterdag nog eens tijd om de benen te strekken.
Om 08u15′ opstaan… pff echt vroeg is het niet maar ik had toch wat langer willen slapen.

Deborah zit al voor mij in de auto en ik sleur mij ook tot op de stoel van de auto.
Na een dik half uur staan we al ter plaatse.
Er is al enorm veel volk en de start is toch nog een 5 minuten wandelafstand.
Het weer ziet er goed uit vandaag, de zon is van de partij maar we zijn toch wat dikker gekleed dan anders.

De inschrijving is hier met een scanner en gaat vlekkeloos snel.
Wat een hoop volk zeg, dat was lang geleden, de mensen warmen hun op kris kras door elkaar.

Het is 10u en we mogen van start, ik start langzaam aan de eerste ronde…
Ondanks mijn trage tempo haal ik toch al heel wat mensen in, het is ene parcours met heel wat hindernissen en
soms wat trekken en duwen door de vele deelnemers.

Na 2 uurtjes neem ik een slok fruitsap, de vermoeidheid zit al goed in de benen maar ik zit nog niet halfweg.
Deborah gaat ook voor de volle 8u30′ , ze had er wel zin in.
Ik kijk veel rond maar soms toch oppassen dat we niet vallen.

Na enkele uurtjes twee bekende gezichten, Vanessa en Yves lopen hier ook wat rondjes.
We praten wat en ieder gaat zijn weg verder.
Na 7u doen mijn voeten pijn en hou ik het voor bekeken terwijl Deborah nog dapper verder doet.

Het was een leuk dagje op Batibouw !!

Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink .

2 reacties op Een ultra die niet telt…

  1. Theo Verheyen zegt:

    Hele goeie !!!

  2. luc lenaerts zegt:

    geweldig !

Geef een reactie

