Let’s go crazy

En we zijn stillekesaan vertrokken…

Zaterdag nog eens op het gemakske 23km gaan wandelen en zondag nog eens 20km.
De spinningfiets ben ik vrijdag gaan halen maar hij zit nog in de doos, eerst mijne living
omtoveren naar een halve fitnesszaal :p

Vandaag was het met die wind dan ideaal om eens de loopschoenen aan te trekken,
ondertussen zijn deze na een goei 3000km ook wel aan vervanging toe…
…maar deze 10,5km kunnen er nog wel bij zonder moeite.

Ik loop men rondje van vroeger, zoveel keren dat ik dit al afgehaspeld heb,
toch lijkt het vandaag een heel ander rondje weer.. alles lijkt anders.
Is het door de halve storm en de regenbuien?
Het voelt in alle geval goed aan en zonder al te veel moeite kom ik na 51minuten voldaan thuis.

Zonder al te veel moeite is misschien wat overdreven, want mijn longen en benen voelen het dat het lang geleden is.
Mijn knieën zullen ook blij zijn als ze terug de fiets op kunnen :p
Tijdens het lopen dwalen uw gedachten wel veel meer af, dat gevoel was ik al vergeten.

Het deed me terug denken aan al die 24uren lopen, al die ultra’s en marathons…
…een mooie herinnering.
Om eerlijk te zijn stonden er ook al een paar trails op mijn programma maar steeds weer
had mijn wekker geen zin om harder te roepen.. ik heb men slaap nu nodig, vandaar de wandelingen waar men later mag starten.

Ook het nieuws van weeral een kennis die ze betrapt hebben op die akelige ziekte in zijn lijf,
doet me er aan denken dat we geen tijd te verliezen hebben, elke dag telt verdorie.

Let’s go crazy.

Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink .

Een reactie op Let’s go crazy

  1. Henk zegt:

    … elke dag telt…

Plaats een reactie