Route des véterans

Zaterdag 20/04 nog eens de hoogtes gaan opzoeken.
Het was verdorie weer veel te koud voor deze tijd en met enkele graden boven het vriespunt vertrek ik zonder veel goesting, ik haat die temperaturen.

In plaats van de 140km ga ik dan maar voor de 85km en wa sneller rijden dan voorzien.
De eerste 55km zaten zo goed als alle hoogtemeters, maar liefst 1000 !!! Pf, in begin liep het allemaal vlotjes maar de korte nacht laat toch zijn sporen na en de laatste 30km tegen de wind heb i me helemaal choco leeg gereden.

Een lang stuk lukte het nog om tussen 35 en 38km/u te rijden maar toen het op was was het op en raakte ik nog amper vooruit, toch waren er veel nog trager, die hadden meer dan één klop van den hamer gekregen.

Ach we hebben het toch maar weer gedaan en een gemiddelde van net boven de 28km/u is niet slecht.
Maar how how, de maandne vliegen als een raket, ik ga dringend dringend moeten denken aan zware klimtrainingen, die komen er aan, eerst volgende week nog voor het goede doel proberen die 300km te rijden in Puurs.
Maar ook volgend weekend geven ze temperaturen niet aan mij besteed en zou ik wel eens uit de wedstrijd kunnen stappen als we voorbij mijn deur rijden…

goe ingepakt :p

goe ingepakt :p

route des veterans 11%

Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

